Garantovat doručení do Vánoc můžeme pro objednávky odeslané do 18.12. do 12.00 hodin. Platí pro objednávky zaplacené nebo na dobírku, pro zboží skladem a pro dopravce DPD a výdejní místa Zásilkovny.

Doprava Vánoce 2018

Rádi bychom Vás upozornili na pár drobností, aby Váš nákup v předvánočním období byl maximálně příjemný                    . images (1)

Několik typů jak se vyhnout předvánočnímu stresu :-)

1. Nenechávejte nákup dárků na poslední chvíli.  Garance doručení do Štědrého dne je sice pro objednávky až do 18.12. do 12:00 hod u doprvce DPD a výdejní místa Zásilkovny, ale nikdy nemůžeme zcela ovlivnit nepředvídatelné situace -havárii přepravce, povětrnostní vlivy na silnicích, kolaps kurýra a další nepříjemnosti.  

2. Doporučujeme spíše využít přepravce DPD a výdejní místa Zásilkovny nebo využít odběrných míst DPD Pickup.  Bohužel u České pošty nejsme schopni garantovat dobu doručení. Naše několikaleté zkušenosti hovoří jasně pro soukromé přepravce, kteří vánoční nápor zvládají lépe.  

3. Nezapomeňte si vyzvednout zásilku včas.  Zásilka na odběrném místě DPD - Pickup nebo Zásilkovně čeká na vyzvednutí pouze 7 dní od zaslání sms s výzvou k vyzvednutí. Po tomto datu se zásilka pošle zpět k nám. POZOR Zásilkovna většinou před Vánoci zkracuje úložní dobu jen na 5 dní.  U České pošty můžete zásilku přesměrovat nebo úložní dobu prodloužit.

4. Plaťte pohodlně platební kartou nebo Twistem. V případě, že platíte platební kartou je Vaše platba do pár minut u nás a máte jistotu, že zboží Vám ihned odesíláme. Platba je bezpečná a jde zcela mimo eshop na zabezpečené platební bráně GOPAY.  I v případě, že se se rozhodnete objednávku stornovat, platba kartou není překážkou a celou sumu Vám vrátíme zpět na kartu z které proběhla platba. Platba Twisto Vám umožní zaplatit až za 14 dní po odeslání zásilky a Vy máte dostatek času si zboží v klidu doma prohlédnout.

5. Zásilku si při převzetí pečlivě zkontrolujte. V případě, že vidíte, že zásilka je viditelně poškozena, rozbalena, natlouknutá, něco z ní teče nebo prostě poškozená, vždy trvejte na sepsání protokolu.  Nenechte se odradit spěchajícím kurýrem.  Investice do protokolu o poškození zásilky výrazně zrychlí Vaši reklamaci.  Poté nás informujte na email info@maur.cz.  Budeme se snažit Vám maximálně vyjít vstříc.  

6. Tip poslední záchrany. Pokud bude 21.12. budete potřebovat dárek, nezoufejte, pomůžeme :)  Můžete si u nás koupit Dárkový certifikát, který si sami můžete vytisknout a mít tak dárek na poslední chvíli. Váš obdarovaný nebo obdarovaná si potom může u nás vybrat co se jí bude líbit a zaplatí dárkovým certifikátem.

V případě potřeby jsme Vám připraveni pomoci na telefonu  Monika +420 606 030 941 nebo na  emailu info@maur,cz.  Na dotazy se snažíme odpovídat obratem, v nejhorším případě do několika hodin. 

Přejeme, aby nákup vánočních dárků proběhl co nejpříjemněji a ať předvánoční čas prožijete v pohodě.

To Vám přeje celý Tým MAUR.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.