Upozorňujeme, že na straně přepravců dochází k několikadennímu zpoždění a zásilky, ač jsou od nás odeslány v deklarovaný den, nabírají zpoždění. V případě, že se rozhodnete využít službu Doručení na adresu - Kurýr a v případě vyčerpání maximálního denního limitu kurýrů, bude Vaše zásilka doručena na nejbližší výdejní místo Zásilkovny, pokud to je možné. Proto doporučujeme MAXIMÁLNĚ VYUŽÍVEJTE VÝDEJNÍ MÍSTA ZÁSILKOVNY, DOPRAVA DO NICH JE PLYNULÁ A BEZ OMEZENÍ. Děkujeme za pochopení.

Doprava Vánoce 2020

Rádi bychom Vás upozornili na pár drobností, aby Váš nákup v předvánočním období byl maximálně příjemný                    . images (1)

Několik typů jak se vyhnout předvánočnímu stresu :-)

1. Nenechávejte nákup dárků na poslední chvíli.  Garance doručení do Štědrého dne je sice pro objednávky až do 18.12. do 12:00 hod u kurýrních dopravců a výdejní místa Zásilkovny, ale nikdy nemůžeme zcela ovlivnit nepředvídatelné situace -havárii přepravce, povětrnostní vlivy na silnicích, kolaps kurýra a další nepříjemnosti.  I po tomto datu samozřejmě uděláme vše, aby jste obdrželi zásilku do Štědrého dne, ale nelze už doručení garantovat. Je to takzvaně hodně na knop. :)

2. Doporučujeme spíše využít kurýrní přepravce a výdejní místa Zásilkovny.  Bohužel u České pošty nejsme schopni garantovat dobu doručení. Naše několikaleté zkušenosti hovoří jasně pro soukromé přepravce, kteří vánoční nápor zvládají lépe.  

3. Nezapomeňte si vyzvednout zásilku včas.  Zásilka na odběrném Zásilkovny čeká na vyzvednutí pouze 7 dní od zaslání sms s výzvou k vyzvednutí. Po tomto datu se zásilka pošle zpět k nám. POZOR Zásilkovna většinou před Vánoci zkracuje úložní dobu jen na 5 dní.  U České pošty můžete zásilku přesměrovat nebo úložní dobu prodloužit.

4. Plaťte pohodlně platební kartou. V případě, že platíte platební kartou je Vaše platba do pár minut u nás a máte jistotu, že zboží Vám ihned odesíláme. Platba je bezpečná a jde zcela mimo eshop na zabezpečené platební bráně GOPAY.  I v případě, že se se rozhodnete objednávku stornovat, platba kartou není překážkou a celou sumu Vám vrátíme zpět na kartu z které proběhla platba. Pokud platíte převodem a Vaše banka to umožňuje zaplaťte "okamžitým převodem" peníze budou u nás do 5 minut. Slušné banky za tento převod nic neúčtují navíc. Účet několikrát denně kontrolujeme a ihned expedujeme.

5. Zásilku si při převzetí pečlivě zkontrolujte. V případě, že vidíte, že zásilka je viditelně poškozena, rozbalena, natlouknutá, něco z ní teče nebo prostě poškozená, vždy trvejte na sepsání protokolu.  Nenechte se odradit spěchajícím kurýrem.  Investice do protokolu o poškození zásilky výrazně zrychlí Vaši reklamaci.  Poté nás informujte na email info@maur.cz.  Budeme se snažit Vám maximálně vyjít vstříc.  

6. Tip poslední záchrany. Pokud bude 21.12. budete potřebovat dárek, nezoufejte, pomůžeme :)  Můžete si u nás koupit Dárkový certifikát, který si sami můžete vytisknout a mít tak dárek na poslední chvíli. Váš obdarovaný nebo obdarovaná si potom může u nás vybrat co se jí bude líbit a zaplatí dárkovým certifikátem.

V případě potřeby jsme Vám připraveni pomoci na telefonu  Monika +420 606 030 941 nebo na  emailu info@maur,cz.  Na dotazy se snažíme odpovídat obratem, v nejhorším případě do několika hodin. 

Přejeme, aby nákup vánočních dárků proběhl co nejpříjemněji a ať předvánoční čas prožijete v pohodě.

To Vám ze srdce přeje celý Tým MAUR.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.