Vážení zákazníci, GARANCE DORUČENÍ DO VÁNOC PRO OBJEDNÁVKY odeslané do 19.12.2017 do 10 hod přes dopravce GLS.

Doprava Vánoce 2017

Rádi bychom Vás upozornili na pár drobností, aby Váš nákup v předvánočním období byl maximálně příjemný                    . images (1)

Několik typů jak se vyhnout předvánočnímu stresu :-)

1. Nenechávejte nákup dárků na poslední chvíli.  Garance doručení do Štědrého dne je sice pro objednávky až do 19.12. do 10.hod u dopravce GLS, ale nikdy nemůžeme zcela ovlivnit  nepředvídatelné situace -havárii přepravce, povětrnostní vlivy na silnicích, kolaps kurýra a další nepříjemnosti.  

2. Doporučujeme spíše využít přepravce GLS ČR nebo využít odběrných míst.  Bohužel u České pošty nejsme schopni garantovat dobu doručení. Naše několikaleté zkušenosti hovoří jasně pro soukromé přepravce, kteří vánoční nápor zvládají lépe.  

3. Nezapomeňte si vyzvednout zásilku včas.  Zásilka na odběrném místě DPD - Pickup čeká na vyzvednutí pouze 7 dní od zaslání sms s výzvou k vyzvednutí. Po tomto datu se zásilka pošle zpět k nám.  U České pošty můžete zásilku přesměrovat nebo úložní dobu prodloužit.

4. Plaťte pohodlně platební kartou.   V případě, že platíte platební kartou je Vaše platba do pár minut u nás a máte jistotu, že zboží Vám ihned odesíláme. Platba je bezpečná a jde zcela mimo eshop na zabezpečené platební bráně GOPAY.  I v případě, že se se rozhodnete objednávku stornovat, platba kartou není překážkou a celou sumu Vám vrátíme zpět na kartu z které proběhla platba.

5. Zásilku si při převzetí pečlivě zkontrolujte. V případě, že vidíte, že zásilka je viditelně poškozena, rozbalena, natlouknutá, něco z ní teče nebo prostě poškozená, vždy trvejte na sepsání protokolu.  Nenechte se odradit spěchajícím kurýrem.  Investice do protokolu o poškození zásilky výrazně zrychlí Vaši reklamaci.  Poté nás informujte na email info@maur.cz.  Budeme se snažit Vám maximálně vyjít vstříc.  

6. Tip poslední záchrany. Pokud bude 21.12. budete potřebovat dárek a jste z Prahy a okolí. Nezoufejte, pomůžeme :)  Můžete udělat objednávku s osobním převzetím v našem expedičním skladě v Praze Hostivaři. Kde si můžete osobně zásilku ZDARMA převzít. Ideální je zaplatit v eshopu platební kartou, protože z důvodu EET není možné platit v hotovosti ve skladu.  Čas do kdy bude sklad otevřen pro zákazníky ještě upřesníme.

V případě potřeby jsme Vám připraveni pomoci na telefonu  Monika +420 606 030 941 nebo na  emailu info@maur,cz.  Na dotazy se  snažíme odpovídat obratem, v nejhorším případě do několika hodin. 

Přejeme, aby nákup vánočních dárků proběhl co nejpříjemněji a ať předvánoční čas prožijete v pohodě.

To Vám přeje Tým MAUR.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.