Garantovat doručení do Vánoc můžeme pro objednávky odeslané do 18.12. do 12.00 hodin. Platí pro objednávky zaplacené nebo na dobírku, pro zboží skladem a pro dopravce DPD a výdejní místa Zásilkovny.

Jarní DETOX

Každodenní hygiena je pro nás samozřejmostí, ne pro každého je však samozřejmostí i vnitřní očista těla – detoxikace. Mezi první příznaky zanesení našeho těla toxiny patří například pálení žáhy, zažívací obtíže, zácpa nebo naopak průjem, pocit těžkosti či únava. V tomto okamžiku je potřeba naše tělo očistit od toxinů, které se v něm nahromadily. Jarní čas je pro takovou očistnou kúru ideálním obdobím. Věděli to již naši předkové, kteří v období od masopustu do Velikonoc konzumovali odlehčenou stravu.

Co je detoxikace?

Je to očistná kúra a proces, který je postupný, ohleduplný a individuální, který přináší úlevu detoxikačním orgánům (především játra a ledviny), a na jehož konci na nás čeká nová energie, vitalita a obnovená schopnost našeho těla odolat vnějším škodlivým vlivům. Detoxikace zlepší naše zdraví, pomůže zpomalovat procesy stárnutí a podpoří náš mladiství vzhled. Také obnoví a zvýší činnost všech našich orgánů.

Pokud si však někdo myslí, že detoxikace je hladovění, je na omylu. Znamená odlehčení stravy, vyřazení potravin, které tělo nadměrně zatěžují. Do jídelníčku je potřeba zařadit přírodní doplňky zdraví. Velkým přínosem jsou také zelené potraviny, mezi něž patří především chlorella, spirulina nebo mladý ječmen.

1_gal_0

Jak na detoxikaci

Pokud i vy chcete svoje tělo čistit od škodlivin, které se v něm za určité období, nastřádaly, zkuste se řídit těmito základními pravidly:

  • Ze sedmidenního jídelníčku vyřaďte červené maso a nezdravé tuky.
  • Vyvarujte se návykovým látkám (cigarety, alkohol), odstraňte i kávu a černý čaj.
  • Nekonzumujte bílý cukr, slazené nápoje a cukrovinky.
  • Co nejvíce snižte příjem soli.
  • V minimální míře konzumujte potraviny, které jsou vyrobeny z bílé mouky, vajec a také mléčné výrobky.
  • V žádném případě nekonzumujte potraviny průmyslově vyráběné, které obsahují aromata a konzervanty.
  • V jídelníčku by se měly objevit potraviny bohaté na vlákninu a antioxidanty.
  • Do jídelníčku zařaďte probiotika.
  • Důležité je dodržování pitného režimu.
  • Detoxikační proces podpoříte detoxikačními bylinkami či čaji.

 

Pevné zdraví Vám přejeme MAUR.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.